fbpx

Elektroninės platformos įkūrėjos Erikos Paulės teigimu, gautą investiciją sudaro privačių asmenų, iš kurių didžioji dalis priklauso Lietuvos verslo angelų tinklui „LitBAN“, lėšos.

Vietinius dizainerius atstovaujanti platforma

„Lietuva – nedidelė rinka, bet joje kuria didelis skaičius unikalių mados, juvelyrikos ir kitų kūrybos krypčių dizainerių. Visgi neretai pats dizaineris rūpinasi rinkodara, komunikacija ar prekių siuntimo detalėmis ir taip atima daug laiko iš to, kas jam svarbiausia – kūrybos ir prekės ženklo identiteto vystymo. Samdyti atskirų sričių profesionalus, dirbant mažoje rinkoje, yra didelė prabanga, kurios dauguma dizainerių sau negali leisti. Manau, kad bendruomenė ir jos ekosistema centralizuotai veikiančioje platformoje sudaro sąlygas plėtrai tiek vietinėje rinkoje, tiek ir tarptautiniu mastu“, – pažymi E. Paulė.

Pasak platformos įkūrėjų, pirmoji pradinio kapitalo investicija skirta produkto vystymui, klientų apsipirkimo patirties tobulinimu bei įsitvirtinimui vietinėje rinkoje. Taip pat lygiagrečiai vykdomas ir pasiruošimus į „popup.lt“ plėtrą kitose rinkose, komunikacijos su rizikos kapitalo fondais vystymas.

Auganti elektroninės prekybos platformų įtaka

Erin Gainer – vienos iš investuotojų – teigimu,  tokio pobūdžio elektroninės prekybos platformos globaliai tampa vis aktualesnės, tad „popup.lt“ pozicija leidžia sėkmingai kapitalizuoti šią tendenciją. Atsakingai kuruodama pristatomų dizainerių grupę, „popup.lt“ stiprina prekės ženklų vertę bei užtikrina aukštos kokybės klientų apsipirkimo patirtį.

„Elektroninės prekybos erdvės „popup.lt“ unikali pozicija leidžia reprezentuoti aukštą potencialą turinčius dizainerius vietinės bendruomenės, kuri netolimoje ateityje taps tramplinu į užsienio rinkas, kontekste. Ši erdvė suteikia dizaineriams galimybę koncentruotis tik į kūrybos sritį, kol „popup.lt“ platforma rūpinasi visais esminiais elektroninės komercijos procesais, didinančiais prekės ženklo matomumą“, –  pasakoja E. Gainer.

Komandos siekis – užtikrinti centralizuotus procesus 

Kaip vieną iš ryškiausių iššūkių, su kuriais susiduria mados, juvelyrikos ir kitų dizaino krypčių atstovai Lietuvoje, „popup.lt“ komandos atstovai išskiria per didelį procesų krūvį individualiems prekių ženklams. Dažnu atveju patys kūrėjai rūpinasi komunikacija, elektroninio puslapio priežiūra, klientų aptarnavimu, logistika ir kitais esminiais procesais, kurie būtini elementariam ženklo funkcionavimui. „popup.lt“ elektroninė platforma siekia centralizuotai užtikrinti skirtingų veiklos sričių funkcionavimą, dėl kurio dizaineriai gali  koncentruotis į kūrybos sritį, atsiribojant nuo didelių laiko kaštų reikalaujančių administracinių procesų.

„Suprantame itin kompleksiškus iššūkius, su kuriais susiduria augantys dizaineriai, siekdami plėtoti savo prekės ženklą. Atsižvelgdami į skirtingus poreikius komandoje didelį dėmesį skiriame ne tik pačio elektroninio puslapio vystymui, bet ir skaitmeninei rinkodarai, viešųjų ryšių strategijai, klientų aptarnavimui. Mūsų tikslas – užtikrinti, kad už kiekvieną iš sričių būtų atsakingas konkrečios srities profesionalas“, – akcentuoja E. Paulė.

Ateities vizija – tvaraus dizaino aktualizavimas

„popup.lt“ komandos teigimu, elektroninės platformos veiklos strategijai didelę įtaką daro ir globaliai vykstantys procesai – tvaraus verslo įtakos augimas bei elektroninės komercijos tendencijos.

„Pasaulinė pandemija paspartino procesų elektroninėje erdvėje įsigalėjimą, o per pastaruosius du metus susiformavę vartotojų įpročiai, tokie, kaip unikalios apsipirkimo patirties gavimas elektroninėje erdvėje, niekur nedings. Taip pat, keičiantis vartotojų vertybėms bei augant kolektyvinei atsakomybei dėl klimato kaitos padarinių, vis svarbesniu veiksniu tampa įsigyjamų dizaino produktų tvarumas“, – teigia E. Paulė

Griežtai kuruotas asortimentas – viena iš esminių „popup.lt“ platformos krypčių. Pasak įkūrėjų, šiuo metu asortimentą sudaro tik vietiniai, mažais kiekiais kuriantys bei sparčiai tvarios gamybos link žengiantys dizaino atstovai, kurie nemokamai gali tapti platformos dalimi.