Image Alt

DUK

Kaip veikia www.popup.lt elektroninė platforma?

www.popup.lt vienija dizainerius ir suteikia platformą galimybę lankytojams kurti tiesioginį ryšį su dizaino atstovais. Kiekvienas dizaineris produktus pirkėjui siunčia tiesiai iš savo kūrybinės studijos ir individualiai formuoja savo ženklo asortimentą. Dėl šios priežasties www.popup.lt platformoje, vienu metu virtualiai apsilankant skirtingose kūrėjų studijose, galima susipažinti su dizainerių bendruomenės paruoštomis naujovėmis.  

Ar apsipirkti internetu saugu?

Visa apsipirkimo metu popup.lt pateikiama asmeninė  informacija yra konfidenciali ir ja nesidalinama su trečiosiomis šalimis. Elektroninėje parduotuvėje pateikiamų asmens duomenų saugumo užtikrinimas mums labai svarbus, tad nuolat tobuliname ir testuojame saugumo užtikrinimo rutinas.

Ar galima atšaukti užsakymą, nors jau gavau užsakymo patvirtinimą?

Jei pateiktą užsakymą norite atšaukti, prašome susisiekti el. paštu [email protected]. Jei užsakymas jau išsiųstas ir yra įteiktas mūsų Lp Express partneriams, deja, užsakymo atšaukti galimybės nėra. Tokiu atveju gavus užsakymą maloniai prašome jį grąžinti, o pinigai už užsakymą bus grąžinami tiesiai į  jūsų nurodytą sąskaitą per grąžinimo sąlygose nustatytą terminą.

Kaip galiu sekti savo užsakymą?

Savo užsakymą galite sekti mūsų partnerių Lp Express tinklalapyje www.manosiuntos.post.lt. Pasirinkus siuntos pristatymą per Lp Express terimanalą informaciją apie siuntos pristatymą gausite SMS žinute. Naudojantis Lp Express kurjerio paslaugomis, dėl siuntos pristatymo laiko su jumis asmeniškai susisieks pats kurjeris.

Į krepšelį sėkmingai įsidėjau prekę, bet perėjus prie užsakymo patvirtinimo gavau informaciją, kad nebėra galimybės įsigyti šią prekę. Kodėl taip galėjo nutikti?

Prekės rezervacija patvirtinama tik po apmokėjimo. Gal būti, kad kitas pirkėjas, įsidėjęs paskutinį prekės vienetą į krepšelį, apmokėjimą atliko greičiau, todėl prekės įsigyti jums nebepavyko.

Kaip galiu grąžinti popup.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytą prekę?

Norint grąžinti netikusią prekę, maloniai prašome popup.lt puslapyje užpildyti prekės grąžinimo formą. Taip bus suformuotas grąžinimo dokumentas, kurį reikės užklijuoti ant grąžinamos siuntos.

Per kiek dienų galiu grąžinti netikusią prekę?

Vadovaujantis LR įstatymais Pirkėjas grąžinti popup.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytą prekę galite per 14 d. nuo prekės gavimo. Prekės grąžinimo terminas pradedamas skaičiuoti nuo sekančios dienos po prekės gavimo. 

Gavau nekokybišką prekę. Ką turėčiau daryti?

Gavus nekokybišką prekę reikia užildyti popup.lt pateikiamą prekės grąžinimo formą, kurią rasite jūsų naudotojo profilyje, nurodant grąžinimo priežastį: brokas. Pinigai už nekokybišką prekę bus grąžinami į jūsų sąskaitą per grąžinimo sąlygose nustatytą terminą.

Ar galiu grąžinti visas popup.lt elektroninėje parduotuvėje įsigytas prekes?

Negrąžinamų ir nekeičiamų prekių sąrašas, kurį galima rasti prie popup.lt pateikiamos informacijos,  nustatomas LR teisiniuose aktuose. 

Ar galima užsakyti prekes už Lietuvos ribų?

Šiuo metu popup.lt internetinė parduotuvė vykdo prekybą tik Lietuvoje. Nuolatos dirbame prie elektroninės parduotuvės veiklos plėtros.

Ar galima įsigyti prekių lizingo būdu?

Šiuo metu mūsų internetinėje parduotuvėje nėra galimybės įsigyti prekių lizingo būdu. Nuolatos dirbame, stengdamiese patobulinti apsipirkimo popup.lt elektroninėje parduotuvėje patirtį.

Kaip gauti sąskaitą-faktūrą už pirktas prekes?

Kviečiame susisiekite su mumis el.paštu [email protected] ir pateikti rekvizitus, kuriais pageidautumėte gauti sąskaitą faktūrą.

Ką daryti, jei prekės aprašyme nerandu informacijos, kuri mane domina?

Visą informaciją apie konkrečius produktus pateikia prekinių ženklų atstovai. Jei neradote norimos informacijos, mielai kviečiame susisiekti su mumis el. paštu [email protected] ir mes būtinai susisieksime su dizaineriu bei atsakysime į jums rūpimą klausimą.

Ar galiu koreguoti arba atšaukti jau pateiktą užsakymą?

Jei norite koreguoti ar atšaukti užsakymą, kviečiame su mumis susisiekti el.paštu [email protected] ir mes atšauksime ar pakoreguosime jūsų pateiktą užsakymą. Atkreipkite dėmesį, kad jei užsakymas jau buvo išsiųstas, šio užsakymo koreguoti ar atšaukti, deja, galimybės neturime.

Pasikeitė mano el. pašto adresas: kaip atnaujinti informaciją?

Informaciją apie pakitusį el.pašto adresą visada galite atnaujinti prisijungę prie savo popup.lt paskyros.