Vasaros renginių gretas Palangoje papildė ir Pop Up iniciatyva

Liepos 7-8 dienomis Palangoje poilsiautojų pamėgtame bare „Kablys. Jūra. Kultūra“ įvyks „Vasaros Pop Up“ renginys. Stilingiausia mados, interjero ir gyvenimo būdo prekės ženklus subursianti iniciatyva Palangoje šurmuliuos ilgojo savaitgalio metu.

Nuo šiol kiekvieno sezono tendencijas pristatanti „Pop Up” iniciatyva vasariškojo renginio metu lankytojus ketina supažindi su naujausiomis stilingo, atostogų ritmu dvelkiančio, gyvenimo tendencijomis. Neatsitiktinai pasirinkta vasaros koncepcija šį kartą – nukreipta į atostogas, lengvus ir nevaržančius daiktus. Apsilankiusieji Palangos „Kablyje” turės išskirtinę galimybę įsigyti garsių lietuviškos mados kūrinių „sample sale“ erdvėje bei rinktis asortimentą, kurį pristatys daugiau nei 50 skirtingų mados ir gyvenimo būdo prekės ženklų.

Vasaros įkvėpta mada

Pop Up iniciatyvos bendraautorės tikina, kad šiemet nemažas skaičius mados kūrėjų darbų – orientuotas į nesenstančią madą bei universalumą. Tarp gausos stilingų daiktų tiek moterims, tiek vyrams savo naujausią pavasario – vasaros kolekciją pristatys žinomas mados prekės ženklas Undress“. Pasak jo įkūrėjos Anos Savickos, „Undress“ sukneles merginos renkasi įvairioms progoms. Puošni, kartais dekoruota minimalistinėmis detalėmis, lengvo silueto moteriškumą pabrėžianti suknelė šį kartą įgis naują, geriausios atostogų draugės, vardą. Mėgstančioms moteriškus universalius daiktus „Vasaros Pop Up“ organizatoriai pažers ir daugiau naujienų. Prie gausaus dalyvių būrio šią vasarą tradiciškai prisijungia ir žymios mados kūrėjos Renata Mikailionytė, Lilija Larionova, Diana Paukštytė bei tokie prekių ženklai, kaip „Ms.Mermaid”, „erikahoc“, „atsikeli ir varai“, „Mellow“, „Zefyras“, „Tegul bėga“ ir kiti.

Greta visiems puikiai pažįstamų prekės ženklų rikiuosis ir rinkoje mažiau žinomi mados kūrėjai. Vienas tokių – rūbų prekės ženklas „Rudnė“, raginantis įsimylėti stilių ir komfortą. Natūralių audinių sukneles ir palaidines pristatantys kūrėjai paruošė nemažai patogių pasirinkimų jūsų vasarai, tad savo favoritą ras net išrankiausios.

Unikalūs savo turiniu – unikaliems vartotojams

Vasaros Pop Up renginio dalyvių sąraše kaip ir ankščiau vykusiuose renginiuose, taip ir netrukus įvyksiančiame, bus galima sutikti ir vyrų madai neabejingų prekės ženklų. Štai alternatyviu menu ir spauda ant marškinėlių garsėjantys broliai „Egyboy“ renginyje leis išsirinkti drąsios mados tiek vyrams, tiek moterims.

Unikalaus turinio renginiais garsėjanti „Pop Up“ iniciatyva ir jos rengėjai šiai vasarai paruošė ne mažiau naujienų ir maisto, kosmetikos bei interjero dekoro srityse. „Unikalūs savo turiniu – unikaliems vartotojams“ – taip, šypsodamasi, renginį apibūdina viena iniciatyvos bendraautorių Erika Palauskė.

Aksesuarais kurti asmenybę

Daugeliui vasara – tai metų laikas, kuomet mūsų stilių papildo lengvi ir nevaržantys sprendimai. Vasarą renkamės vis daugiau natūralių audinių, minimalistinių aksesuarų ir gaivališkos mados. Jau visai netrukus įvyksiančiame „Vasaros Pop Up“ juvelyrikos kūrėjai žengs koja kojon su dėvimos mados atstovais.    Pradedant naujiena – „The Place“ juvelyrikos konsultacijomis, baigiant tokiais aukštosios juvelyrikos dirbiniais, kaip „Taurus Jewells. Diamonds and Pearls“. Renginyje taip pat dalyvaus tokie juvelyrikos ir mados aksesuarų prekės ženklai, kaip „bobríq“,„Faust watches“, „Tadam!“, „CosySilver“, „Maži dalykai“, „Make Heads Turn“, „kūnokūnui“, „Adelė Dagytė Jewellery“, „Simona Samojauskaite Jewellery“.

Mažiau nei prieš metus įkurtas juvelyrikos kūrėjų tandemas „No more“ renginio lankytojus supažindins su netikėta tauriųjų metalų ir jūsų asmenybės akistata. „No more“ rankų darbo juvelyriniai dirbiniai skirti kurti asmenybę, kuri išsiskirtų iš minios, todėl unikalumas ir autentika – garantuoti.

Daugiau istorijų apie drąsią ir nevaržomą vasaros madą jau visai netrukus – liepos 7-8 dienomis 12-21 val. Vasaros Pop Up Palangoje bare „Kablys. Jūra. Kultūra“!

Informacija apie renginį: www.popup.lt